****(^_^)****

Friday, May 13, 2011

~aku x saba nak lahirkan baby~

lame tul aku x updates blog..almaklum aku nie bz ckit..bila aku balik pasal aku nie,nak gelak pown dew rasa bile taow yang aku nie ngandung..aku mule2x x caye..pas 2 g check..baru kompem..seperti pompuan yang kawen.aku memang epy sangat bile taow yang aku ngandung..aku memang x merancang nak ngandung pown..aku & hubby hanya berserah gan ALLAH SWT..seperti rutin beysa,aku p check baby tiap2x bulan..skunk nie da masok 21 minggu 4 hari bersamaan gan 5 bulan lebih..seronok gak bile da ngandung nie..pat perhatian yang lebih dari hubby..asal ngidam nak mam sesuatu memang hubby tunaikan..terima kasih b coz sudi n ikhlas carikan benda yang aku idamkan..kalow dew masa agi,aku akan updates blog agi..aku nak rest lu..:)

No comments:

Post a Comment