****(^_^)****

Sunday, December 5, 2010

~I'm pregnant or not pregnant~

cam nie kisah nyer..aku tak period lam 1 bln..aku memang x kompem agi la kalow aku nih berisi..kebetulan lawk,masa aku g umah nenek sempat gak aku suh nenek scan pewot aku nih..lame gak la scan nih..lam 15 minit,baru aku di beritahu yang aku nih cam berisi..p aku cam x caye jew...(^_^)..aku pown segera menghanta sms gan laky aku yang aku nih berisi....laky aku epy jew..selang bape ari cam 2,tibe2x jew laky aku mengidam nak mam benda manis2x jew..x penah diew cam tuh..pada sebelah malam lawk,tibe2x laky aku terasa nak muntah..memang tacit pewot aku tengok gelagat laky aku nih..aku lawk,memang x dew langsung cam tuh..yang pelik nyer aku x suke cium n mam sejenis buah..wat aku rasa pening jew.uhu..aku pown x mengharap sangat nih..kalow2x x mengandung,cyan la laky nih..diew nak anak..aku berharap yang aku nih pregnant..(^_^)..x saba nak test air kencing aku..guna urine pregnant test..bile da kompem baru aku p dr..doakan aku moga2x cpt menimang cahaya mata...

No comments:

Post a Comment