****(^_^)****

Friday, January 7, 2011

~epy new year 2011~

lame sungguh aku x update blog aku nih..almaklum la bz..nie pown aku curi2x update blog..hehe..sebenar aku bz nak pndh bilik..uhuhu..p msh letih kan..lam taun nih aku berazam nak jadi seorang isteri yang baik dan menjaga hubungan aku & hubby aku..bagi aku,diew la segala2xnya bagi aku..tanpa diew,aku x mungkin seperti nie..aku chentakan kamoo..aku thayunk sama kamoo...muahhhh3x...hehe...(jangan jeles)...banyak benda yang aku kena prepare nih..uhuhu..


word of the day
=susu'n...
=sentitive..
=kah titok..
=pacu munga acah..
::tersasul la nih::
::that y la,jadi cam 2::

~8least kite2x jew yang paham kan~

2 comments:

  1. haha, bz mok pindah oo? esok2, ritok pun blh. nunggu ku rajin, haha.

    word of the day ya, masuk juak duhal. haha. macm2 lah~! xP

    ReplyDelete
  2. hehe..ku pown gk malas towk..
    mesti la masuk..:)

    ReplyDelete